Sportisima este unul din cele mai galonate magazine online ce se adreseaza iubitorilor de sport. Pe Sportisima poti gasi cele mai bune...

Sportisima

Sportisima

Sportisima

8 10 99
Sportisima este unul din cele mai galonate magazine online ce se adreseaza iubitorilor de sport. Pe Sportisima poti gasi cele mai bune articole pentru sport de la cei mai mari producatori mondiali. Gama de produse este una dintre cele mai diversificate: benzi de alergare, biciclete pentru fitness, biciclete eliptice, steppere, aparate multifunctionale, aparate pentru cardio, accesorii pentru aerobic si gimnastica, biciclete de oras sau biciclete mountain bike, rachete de tenis, articole pentru tenis de masa si multe altele. Tot ce este dedicat sportului poti gasi pe Sportisima. Mai mult, doar aici gasesti o gama diversificata de produse pentru copii. Stim ca miscarea este importanta si pentru copii, de aceea am pregatit cele mai bune produse pentru sport si pentru cei mici.
Dorim sa devenim cel mai mare magazin online din Romania ce comercializeaza articole sportive si vrem sa facem asta prin servicii si produse de cea mai buna calitate.
Dezvoltam campanii de marketing saptamanale si punem la dispozitia afiliatilor tot timpul bannere, feeduri si orice alte materiale au nevoie. Garantam oferte senzationale si promotii pe care clientii nu o sa le poata refuza.
Mai mult, lucram cu designeri dedicati si construim modele optime atat pentru bannere cat si pentru orice material pe care il folosim pentru promovare. Calitatea bannerelor este una de cea mai inalta clasa.
Asadar, va invitam sa deveniti partenerii nostri si sa promovati campaniile noastre!

Un comentariu

  1. Salut,

    Iti urmaresc atenta post-urile de pe blog de ceva vreme. Imi place cum scrii, ma inspira! Asta m-a determinat sa-mi deschid si eu un Blog. Mi-ar face placere sa intru si eu in comunitatea voastra cu o tematica cel putin indrazneata. Incerc sa astern cuvintele intr-un mod cat mai savuros pe: http://delicii-masaj-erotic.blogspot.com/
    Te invit sa facem schimb de link-uri in Blogrol. Asta daca iti place desigur cum scriu.
    Eu sunt la inceput dar sper ca vom fi prieteni pe viitor.
    Daca esti interesat contacteaza-ma la adresa: giuliadelicii@yahoo.com
    Daca esti pe Facebook acolo sunt si eu! Mi-ar face mare placere sa ma adaugi la prieteni. Adresa mea de Facebook este: https://www.facebook.com/giulia.delicii
    Eu am sa te urmaresc in continuare! Tine-o tot asa!

    Cu stima,
    Giulia Teodorescu.

    RăspundețiȘtergere